Author Topic: Polyneuropathie Onderzoeken & Informatie  (Read 25778 times)

klaas01

• Full Member
Polyneuropathie Onderzoeken & Informatie
« Reply #15 on: March 02, 2017, 07:27:12 PM »
En daar zijn we weer

Goed, sinds twee half week geleden kreeg ik ineens een behoorlijke pijn in de linker boven been.

Geen ramp, had ik gedacht dat gaat wel weer over. Dus niet, ineens aan beide benen vanuit de tenen naar de bovenbenen. En dit is exact de zelfde pijn die ik in de begin periode had toen er polyneuropathie werd ontdekt. En die pijn is zelfs zodanig, dat al mijn nacht rusten verstoord zijn geraakt. Slaap overdag weer een paar uurtjes, en in de avond ook maar een aantal uurtjes. Ben compleet opgebroken, slik nu enkele keren wel eens Temazepan 20MG. Echter brengt mij wel in slaap, maar in de nacht sta ik rechtop in bed klaar waker van de pijn.

Op 5 december had ik 20 stuks mee gekregen, en dat raakt natuurlijk nu wel snel eens op wat ik totaal niet wil. Dus een herhaal recept aangevraagd, en toen kwamen er wel vragen naar voren vanuit de huisarts, waarom ik ineens een herhaal recept wilde van Temazepan. Ik belde hem op, en vertelde kort wat er aan de hand was, antwoord huisarts "slik er maar paracetamol bij".

Nou kan dit even aan mij liggen, maar paracetamol tegen neurologische pijnen lijkt mij wel heel erg sterk om paracetamol te gebruiken. En dan nog wel 3 maal daags 1000 mg, toe maar weer kan niet op.

Nu zit ik wel degelijk in twijfel, om eventueel 1 tablet amitriptyline extra in te nemen, ondanks dat ik al 30mg zit per dag.

In ieder geval a.s. vrijdag bloed laten afnemen, omdat mijn grootste vermoeden is, dat vitamine D tekort heb. We zullen het zien, of mijn bevindingen correct zijn hierin.

Echter wat ik nog niet heb beschreven is het volgende, sinds een drie weken geleden kreeg ik een brief onder mijn ogen die ik nooit heb gezien of kan herinneren dat die bestond. In die brief stond namelijk vermeld, dat ik naast de polyneuropathie ook ALS blijkt te hebben? Ik kan daadwerkelijk totaal er niets van herinneren, en wel heel erg vreemd dat er daar verder ooit onderzoek voor gedaan is.

klaas01

• Full Member
Polyneuropathie Onderzoeken & Informatie
« Reply #16 on: July 26, 2017, 10:51:42 PM »
Hoe kan je oud naar nieuw jaar beginnen?

Het blijkt dat het nu een beetje een gewoonte begint te worden, dat er ernstige zaken speelt.
2016 Ik had echt hulp nodig op vragen dat waar ik persoonlijk mee zat, ik kon zelf niet meer een oplossing meer vinden. Ik naar de huisarts, probleem uitgelegd en kreeg een verwijzing naar psychiater, ik heb mijn best gedaan voor 4 keer. Ik heb geleerd dat als je NEE als antwoord geeft dat het dan ook NEE is, en niet JA. Verleden telde niet mee, ineens wel en daar werd maar op door gehamerd, ondanks dat ik herhaaldelijk nee als antwoord had gegeven. De laatste keer dus, ben ik huilend naar buiten gegaan, en een aantal weken totaal ontregeld.
2016 Eerst vlak voor kerst, ontneemt mijn beste vriendin haar zelf van het leven.
2017 Ongelooflijke pijn van polyneuropatie
2017 B12 blijk ik ineens totaal niet meer nodig te hebben
 enorme vitamine D te kort
2017 Krijg te vernemen dat het wellicht geen polyneuropatie meer te hebben maar ALS, of MS. Maar onderzoeken worden er absoluut niet uitgevoerd, alleen kenbaar gemaakt, dat stelt je tenminste gerust.
2017 mijn één jarig poes, wordt geraakt door een auto, en overlijd later die nacht.
2017 Mijn uitgeleend geld terug vragen, ineens een complete doods bedreiging.
2017 Onderzoek zieken huis, leverde een uitslag op, dat ik dus prostaatkanker blijkt te hebben.
2017 Gemeente zijn mijn papieren kwijt, dat waarin staat vermeld dat ik een zware NAH heb. Als ik zelf niet die papieren nogmaals aanleveren, kunnen ze mij geen uren geven voor een ambulante begeleidster. Sony hoor, maar jullie maken het kwijt, en zetten mij in een positie dat waar ik al helemaal niet mee bezig wil houden. Dan wordt er ook nog gedreigd, als ik niet die papieren inlever die ze zelf kwijt zijn geraakt
2017 AVL geweest, nou de behandeling met iridium bron gaat absoluut niet door voor nu. Maar en Brachytherapie, ook dat staat even op ene hold.
2017 Nieuw onder darmen eerst, in plaats van de behandeling iridium bron. Indicatie blijkt dat er wellicht ook poliepen en of kanker in de darm aanwezig blijkt te zijn.
2017 tweedehands scootmobiel van Welzorg, ik moet mijn benen in mijn nek leggen om met dat ding te kunnen rijden. Goed dat gaat echt niet gebeuren, dus scootmobiel kon per direct weer terug genomen worden.
2017Nog een scootmobiel afgeleverd, geen 70Mah accu, ben bijna twee keer dood gereden omdat de scootmobiel midden op de weg bleef stilstaan toen ik wilde oversteken. ! vrouw in mijn nek gekregen op het fietspad, doordat de schootmobiel ineens er mee stopte. "ik wist niet, dat ik achter ook zo knap kon zijn"
2017Welzorg stuurt een monteur, kan niets doen en heeft niet de bevoegdheid om een laptop in de auto te hebben om de scootmobiel in de juiste configuratie in te stellen. Tevens die monteur moet natuurlijk ook altijd eerst testen of het waar is dat de scootmobiel daadwerkelijk een gevaar op de weg zou zijn. Die man lopend terug en een behoorlijk bleek gezicht, hij gaf aan dat het levens gevaarlijk is om op deze scootmobiel te gaan rijden. Hij belt het hoofdkantoor op, en blijkt alsnog de verkeerde scootmobiel te zijn geleverd????

Hadden twee spiegels op moeten zitten, in plaats van 1.
Accu 60Mah, in plaats een 70Mah
Scootmobiel op papier blijkt het een comfort te zijn, maar dat na nader onderzoek totaal niet het geval te zijn.

Als gevolg van hun fouten, die zich herhaaldelijk herhaald, komt nu ineens een adviseur langs????

Adviseur, ik heb een monteur nodig om de scootmobiel goed te kunnen afstellen. Nee er moet en zal een adviseur langs komen om te kijken dat welke scootmobiel voor mij geschikt zal zijn. Goed ik wet het antwoord al, klein en accu 60Mah en een totaal ander model natuurlijk. Wat een ongelooflijke onzin allemaal, het is wel een feit dat ik deze "zomer" absoluut niet erop uit kon trekken dat wat ik ieder jaar doe. Nu gaat dit hele gebeuren zeker nog een twee maanden duren voordat er HEEL MISSCHIEN een scootmobiel geleverd zal worden.

Ik moet wel aangeven dat ik een zeer brede schouders blijkt te hebben, dat hoelang ik dit vol zou kunnen houden is nu wel degelijk te spraken.

Voor de rest gaat het goed met mij, alles loopt exact hoe het blijkbaar dit jaar behoort te gaan, ik ben zo benieuwd dat het volgende jaar mij zal geven, kjan eigenlijk niet eens meer wachten