Author Topic: Gevolgen bezuinigingen voor GGNet Zevenaar  (Read 16663 times)

Noor

• Newbie
  • *
Gevolgen bezuinigingen voor GGNet Zevenaar
« on: February 01, 2012, 07:15:06 PM »
Medio januari 2012 heeft GGNet bekend gemaakt dat er voorgenomen plannen zijn om de polikliniek en de kliniek in het RGC in Zevenaar te sluiten. Dit bericht heeft u mogelijk al in de krant gelezen of elders gehoord .Het besluit kan echter pas definitief worden na instemming van medezeggeschapsorganen, zoals de ondernemingsraad,cliŽntenraad en familieraad van GGNet.

Door bezuinigingen door de overheid zijn wij genoodzaakt ingrijpende maatregelen te treffen die onze patiŽnten en onze medewerkers raken.
Wij maken deze keuzes met pijn in het hart maar moeten ook zorgen dat GGNet kan bestaan, zodat wij de zorg voor onze patiŽnten kunnen blijven regelen.

De sluiting van het RGC Zevenaar kan betekenen dat u verder zult moeten reizen om zorg van GGNet te blijven ontvangen. Bijvoorbeeld naar Doetichem. Woonzorg locaties in Didam blijven bestaan.

Voor 1 maart 2012 zal er niets veranderen . Tot die tijd kunnen de medezeggenschapsorganen reageren op de plannen. Zodra de plannen definitief zijn, zullen we u laten weten op welke termijn de eventuele sluiting gaat spelen. U word daarvan persoonlijk op de hoogte gebracht. Er zal zorgvuldig gekeken worden wat voor u de beste oplossing is .

Heeft u vragen of maakt u zich zorgen,bespreek dit dan met uw behandelaar.

Bedankt overheid vkboos dit raakt behoorlijk !
Ik kom er vaak en reizen is voor mij niet zo gemakkelijk dus ik baal behoorlijk als GGNet hier definitief sluit .